Incepand cu anul 2017, Magento a anchetat 2.200 de producatori de marci, comercianti cu mai multe canale si comercianti exclusiv pe internet, din peste 15 segmente verticale, pentru a afla despre initiativele lor cheie de eCommerce pentru anul care vine. Studiul a inclus informatii despre previziunile comerciantilor cu amanuntul pentru anul 2017, investitiile si marketingul. Pentru detalii intra aici.
Comerciantii online isi asteapta un alt an de crestere. De fapt, mai mult de jumatate dintre comerciantii pe care i-au chestionat se asteapta ca veniturile lor online sa creasca cu cel putin 20%, iar o cincime dintre comercianti se asteapta ca cresterea veniturilor online sa depaseasca 50% in 2017. Castigatorii mari sunt considerati a fi comercianti numai pe web.
Prognozeaza o crestere mai rapida a veniturilor decat colegii lor de fabricatie sau cu multi-canale, deoarece consumatorii tind sa faca cumparaturi de la comerciantii online care ofera experiente online diferentiate care faciliteaza desfasurarea afacerilor.
Prin urmare, cu previziunile extraordinare si optimismul in aer, au cerut comerciantilor:
Un accent deosebit pe realizarea experientelor mobile. In 2017, aproape trei sferturi dintre comerciantii Magento se asteapta ca tranzactiile mobile sa reprezinte mai mult de 20% din veniturile totale online, in timp ce doua treimi dintre acestia se asteapta ca veniturile mobile sa depaseasca 40%.
Doar cativa ani in urma, astfel de previziuni s-ar fi confruntat cu un cinism serios in sala de consiliu eCommerce, dar cu cresterea tranzactiilor mobile acum ferm in stratosfera, probabil ca nu este surprinzator faptul ca 45% dintre comerciantii pe care i-am chestionat intentioneaza sa isi intensifice investitiile in experienta mobila in cursul anului 2017.
O tehnologie mobila care promoveaza experienta rapida si rapida a aplicatiei native in browserul mobil este Progress Web Apps (PWA’s), 12% dintre comercianti folosesc deja sau planifica o incercare a PWA in 2017 si 30% vizioneaza activ adoptarea tehnologiei.
Folosirea integrarii omnichannel de la caseta de selectare la maturitate. Dintre cei 668 de comercianti cu amanuntul care au raspuns la sondajul Magento, aproape jumatate au instituit deja programe de nava si programe de cumparare online (BOPIS), desi numai 53% dintre acestia au fost de acord ca programele lor Au fost mature din punct de vedere operational.
In 2017, comerciantii cu amanuntul omnichannel se vor dubla in ceea ce priveste benchmarking-ul pentru a se asigura ca programele deja existente ofera o experienta corecta pentru consumatori. Dintre participanti (cei care inca urmeaza sa implementeze integrarea omnichannel), un numar semnificativ intentioneaza sa introduca incercari in 2017, ceea ce va aduce adoptarea aplicatiei in magazin la 64% si BOPIS la 68% pana la sfarsitul lui 2017.
Mai mult, pana la sfarsitul anului 2017 , 60% dintre comerciantii cu amanuntul omnichannel vor face inventarul magazinului lor vizibil online, 57% vor avea un program de intoarcere in canal si 46% vor permite inventarul direct in magazin.
Impingerea marketingului catre canalele sociale. Dintre toate programele pe care comerciantii intentioneaza sa le investeasca in cursul anului 2017, continutul de produse (de ex., Video, imagini) a fost clasat pe locul # 1. Conducerea acestei investitii este dorinta de a prolifera continut de inalta calitate, diferentiat care determina descoperirea si interactiunea prin intermediul canalelor sociale la inceputul ciclului de viata al descoperirilor consumatorului.