SEO si marketingul de continut sunt, din punct de vedere tehnic, doua lucruri foarte diferite si, totusi, ele merg impreuna mana in mana. Vrei seo pentru afacerea ta online? Smartseopack.com iti poate oferi toate raspunsurile de care ai nevoie.
Unul se bazeaza pe celalalt pentru succes si viceversa.
Poate am spune mai bine nu atat ca sunt diferite, ci ca sunt de fapt doua fete ale aceleiasi monede. In timp ce aceste doua procese par sa functioneze foarte diferit la suprafata, este important sa intelegeti ca acestea sunt intr-adevar inseparabile si ambele sunt necesare pentru a creste traficul catre site-ul dvs. Web.
La inceputurile SEO, cresterea traficului era la fel de simpla precum schimbarea in jurul structurilor link-urilor, adaugarea cuvintelor cheie aici si acolo sau experimentarea cu meta-urile.
Odata ce aceste elemente erau stabilite, puteati incepe sa construiti mai multe linkuri pe site-ul dvs. si sa va relaxati, urmarind cresterea traficului.
Astazi, acest proces este putin mai complicat. Probabil ati auzit-o inainte, dar Google prefera continut de inalta calitate peste tot. “Continutul este rege” este una dintre acele fraze de marketing de pe internet, care nu vor disparea niciodata. Daca nu aveti un continut bun, nu veti avea o pozitie foarte buna, si asta este un fapt.
Dar, in acelasi timp, pentru ca oamenii sa gaseasca de fapt continutul dvs. de inalta calitate, trebuie sa aveti o strategie de SEO excelenta pentru a-l face cunoscut.
Cuvintele cele mai mari, cele mai poetice si incredibil de convingatoare nu va vor ajuta deloc in cazul in care Google nu va vede intregul site web drept unul care ofera valoare sau urmeaza cele mai bune practici.
Unde sunt diferite. Dupa cum s-a mentionat anterior, SEO si marketingul de continut sunt doua procese diferite. Puteti descrie principala diferenta ca aceasta: SEO este partea tehnica, in timp ce marketingul de continut este larg si holistic.
In timp ce acest lucru pare a fi un contrast puternic, aceasta le uneste de fapt, intr-un tot unitar care functioneaza eficient si coerent.
Unde se suprapun. In timp ce exista o multime de diferente intre SEO si marketingul de continut, exista, de asemenea, multe domenii in care acestea se suprapun.
Profitand de aceasta suprapunere si folosirea acesteia in site-ul dvs. este cea mai rapida modalitate de a atrage mai multi oameni sa viziteze site-ul dvs. Deci, haideti sa aruncam o privire la SEO si marketingul de continut. Puteti clasifica noi pagini cu SEO si continut.
SEO este totul despre clasarea inalta pe indici de cautare, care nu se poate intampla fara a va crea un nou continut de calitate. Pe masura ce creati pagini noi, creati oportunitati pentru noi clasamente si pentru a obtine mai multa acoperire.
Acest lucru, la randul sau, duce la mai multe cuvinte cheie pe care le puteti clasifica. Continutul mai bun va ofera clasamente mai bune. Puteti optimiza cuvintele cheie cu continutul dvs.
Utilizarea cuvintelor cheie in continutul dvs. va permite sa ajungeti la mai multe segmente de public mai diverse, inclusiv in segmente de public de nisa. Cheia pentru aceasta este utilizarea cuvintelor cheie in mod natural in continutul dvs. Continutul de calitate va ofera autoritate.
Clasarea inalta pe motoarele de cautare se bazeaza pe o varietate de factori diferiti, inclusiv calitatea continutului pe care il scrieti. Pe masura ce utilizati continut pentru a furniza cuvinte cheie si pentru a ajunge la diferite segmente de public, veti avea o pozitie mai inalta in motoarele de cautare.